Գլխավոր էջ Տեղեկատվական կենտրոն Հայտարարություններ Հայտարարություն

«Վանաձորի համայնքապետարանի աշխատակազմ» համայնքային կառավարչական հիմնարկի «Դաշինք հանուն կայուն և կանաչ կառավարման» ծրագրի կարիքների համար մամլիչների ձեռքբերում։ Ընթացակարգի ծածկագիրը՝ TS/2020/421-733_VM/Sup-05:

Մրցույթը անց է կացվում ԵՄ PRAG ընթացակարգերի համաձայն, ուստի փաստաթղթերը կազմված են անգլերեն լեզվով: Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ հրահանգները՝ ժամանակացույց, հարց ու պատասխան, անհրաժեշտ փաստաթղթեր, մրցութային փաթեթի լրացվող ֆայլեր և այլն ներառված են c4b_itt_en INSTRUCTIONS TO TENDERERS ֆայլում:

Պայմանագրային կողմից պարզաբանում պահանջելու վերջնաժամկետ ` 10 Ապրիլի 2023

Պայմանագրային կողմի կողմից պարզաբանում տալու վերջնաժամկետ ` 13 Ապրիլի 2023

Մրցույթները ներկայացնելու վերջնաժամկետ ` 17 Ապրիլի 2023, 17:00

Մրցույթի բացման նիստ ` 19 Ապրիլի 2023, 11:00

Բեռնել ` TS/2020/421-733_VM/Sup-05

Procurement of balers for the needs of the "Alliance for Better City Governance" program of “Vanadzor Municipality Staff” Community Management Institution. Procedure code: TS/2020/421-733_VM/Sup-05.

The competition is conducted in accordance with EU PRAG procedures, so the documents are prepared in English. The instructions for participating in the competition - schedule, question and answer, necessary documents, files for the tender package, etc. - are included in the file c4b_itt_en INSTRUCTIONS TO TENDERERS.

Deadline for requesting clarifications from the contracting authority ` 10 April 2023

Last date on which clarifications are issued by the contracting authority ` 13 April 2023

Deadline for submission of tenders ` 17 April 2023 ` 17:00

Tender opening session ` 19 April 2023 ` 11:00

Download TS/2020/421-733_VM/Sup-05